آریا آریا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دردانه مامان و بابا

..........

1391/3/2 0:16
نویسنده : مامان و بابا
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسی

حال اونروزت چطوره ....منظورم همون روزیه که بعدا که ایشالله بزرگ شدی و اومدی خاطراتتو خوندینیشخندشاید اونروز همسن الان من باشی متفکربالاخره امیدوارم تو هر سن و حالتی باشی همیشه تنت سالم باشه و ذهنت فارغ از غصه های دنیا...آآآآآآآ ..فوت فوت هوراهورا...بیا دست قشنگه روتشویقتشویقتشویق

از این مدت برات بگم اینکه مریض شده بودی عزیزم ....اسهال داشتی و یه کم بالا هم میاوردی..که هفته ی پیش من که سر کار بودم مامانی و بابا بردنت دکتر ولی چون زیاد منتظر شده بودن منم ساعت 2.5 بهتون پیوستم ...رفتیم تو مطب و خوشبختانه دکتر گفت که ویروسه و نیاز به درمان جدی نداره.و باید با مایعات دفع بشه ..از همون روز بود که به خاطر اسهالت پاتم خیلی سوخت و دیگه به هیچ عنوان نمیتونستی تحمل کنی..دیگه مجبور شدم کلا لاستیکت نکنم و شما هم بی زحمت ترتیب همه جارو دادی ...به به اسهالم بودی و ...تازه تصور کن به خاطر اسهالت او آر اس و اب هم زیاد میخوردیزبانعیب نداره مامان جون فدای سرت..ماچ

یه خبر مهم دیگه اینکه از کارم هم استعفا دادم..خب دلایلش که زیاد بود ولی مهمترینش مریضیه شما بود و اینکه ضعیف شده بودی ....ترسیدم خدایه نکرده وزن کم کنی..تازه مرخصی هم که نمیدادن..افسوسمهم نیست...حالا ایشالله شما که یه چند ماهی بزرگتر شدی دنبال یه کار تپل تر میگردمنیشخند

راستی عکسای اتلیه رو هم گرفتیم ...الهی قربونت برم مامان جون که مثل همیشه ماه افتادی..ایشالله پست بعدی رو که گذاشتم عکسای اتلیه ست واسه خاله جونیااا.

راستی یه چند وقتی هست که دست میگیری به بلندیها و خودت پا میشی ...الهی بمیرم برات لبت هم در همین راه مصدوم شد..خورد به میز و الان زخم.

چند شبی هم هست که نصف شب ساعت 3 و 4 بیدار میشی و دست میگیری به بابا جونت که خوابه و بلند میشی و محکم و تند تند میزنی تو صورتش و میگی دددددددددقهقهه باباتم هی منو صدا میزنه میگه پاشو بچه بیدار شده...هیپنوتیزم

الهی فدات شم عسلم...من فعلا میرم...البته باید بگم میام پیشت لالا تا ساعت 3 نصف شب..قهر

من و بابا عاشقتیم نفسیقلب

فعلا بای 1391/3/1خمیازهبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان نفس طلایی
2 خرداد 91 23:01
خدا رو شکر چیز خاصی نبود الهی همیشه سالم باشین و شاد و بیدار در کنار هم


خدا رو شکر...ممنون
بوس
mami neda
3 خرداد 91 4:53
سلام سلام
خوبید خوشگلا
الهی قربونت برممم خالههههههه کی مریض شدی
خداروشکر که خوبی عزیزمممم... دلم برات تنگ شده بود
مامانی خوب کاری کردی یه کم به پسملی برس بزرگتر که شد ایشالا یه کار بهتر پیدا کنی
راستی روز مادر مبارک ببخشید دیر شد


ممنون خاله جون ...الان خدا رو شکر خوب خوبم...مرسی ..
مامان طلا
3 خرداد 91 12:23
عزیزم خوب کردی دیگه سرکار نرفتی طفلکی آریا گناه داشت . بعد الان صرفا میخواستین دل ما رو برای عکسای آتلیه ش آب کنین؟؟؟؟؟؟


سلام..ببخشید فایل عکسای اتلیه دست خواهر شوهرمه و هنوز به دست من نرسیده...کخخخخخخ ...
مامان نیاز
3 خرداد 91 18:41
سلام پسر نازمو بیشتر مواظبش باش مامانی شوخی کردم نیاز هم الان که تابستون شده و دامن و شلوارک هی میخوره زمین کل سر تا پاش زخمه


سلام....اره بابا باید از بچه گی خودمون هم یادمون بیاد همیشه زخمی بودیم...هههههههه
نایسل
6 خرداد 91 19:45
وای چقدر بده آدم نمیتونه بره سر کار وقتی بچه داره
من دارم در به در دنبال کار میگردم بعد نی نی بیارم هیی به هیچی


سلام عزیزم...اره بچه که بیاری به خاطر نینی حداقل یه سال و باید تعطیل کنی کار و تا بچه لطمه نخوره...باور کن نایسل جون از وقتی سر کار نمیرم روحیه بچم کلی عوض شده....
نایسل
6 خرداد 91 19:45
عزیزززز دلم بوسسس
اگه نیشابور اومدی ی یه روز برات میپزم میارم


مرسی ...ایشااااااالله...
نایسل
10 خرداد 91 21:39
پس کی میخوای عکس های گلت رو بزاری؟


گزاشتم...
مامان شايان جوني
11 خرداد 91 9:22
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان کیان
11 خرداد 91 13:58
اریا جون انشاالله همیشه شاد و خرم باشی


مرسی خاله جون به همراه کیان جون..
مامانه کیانا
14 خرداد 91 20:35
خدارو شکر که حال جوجو بهتره بووووووووووووووس


ممنون ...اره واقعا خدا رو شکر عزیزم...
نایسل
20 خرداد 91 0:07
چرا نمیای آپ کنی دلم تنگ شده


اووووومدم...بووووووووووس
مامان طلا
20 خرداد 91 18:46
پس کجاییییییییییییین شما دو تا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام ....ببخشید ..الان در خدمت شماااااا...بوس